maanantai 29. huhtikuuta 2013

Haaste :D



sain taas tän haasteen :D
mut iha sma.... 


Haasteen on tarkoitus löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa

1: Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2: Pitää vastata 11 haastajan kysymykseen
3: Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastajille
4: Heidän pitää valita 11 blogia joilla on alle 200 lukijaa
5: Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut
6: Ei takaisin haastamista.


1. Harrastan taekwondoo
2. Kilpailen taekwondossa
3. Tähtään olymppialaisiin :D
4. Oon urpo
5. Mulla on 8 lemmikkii
6. Yks niistä on mun Kani Vilma
7. Mulla on luoonostaan neljää eri väriä mun hiuksissa
8. Oon huono keksii tällasii :D
9. Muffinit on hyvii :3
10. Haluun miittiin
11. Osaan laskee :D



1. Mistä nukestasi luopuisit, jos sinun olisi pakko?
ääähh!!.... >.< mut tossa ei sano et sen pitää olla pullip tai jtn... varmaa joku barbie XD

2. Mistä sait tietää pullipeista?

no ekaks gosust joskus miljoona vuot sitte (mut en kiinnostunu, sitte pari vuot myöhemmin yhelt kaverilt, ei kiinnostanu kauheest, mut sitte mun rks vaimo tuli käymää ja sitte kiinnostuin♥)

3. Ihanin nukke malli?

varmaan... Pullip Wilhelmina<3<33<33

4. Kuvaatko mieluummin ulkona vaiko sisällä?

ulkona :3

5. Mihin nukkeesi olet täydellisesti tyytyväinen?

en nyt iha oo täydellisesti tyytyväinen kumpaakaan koska niitten vartalot on täyttä pashaa, mut ehkä enemmän Yumiin...

6. Oletko koskaan ajatellut nukkeilun lopettamisen?

en :)

7. Mitä haluaisit parantaa blogissasi ja tarinoissasi?
laatua, ja haluisin paremman juonen niihin....
8. Oletko tyytyväinen tarinan juoneen, jos sinulla sitä on?

emt...

9. Haluaisitko kustomoida jotain nukkeasi, miksi ja miten?

no siis jos face uppia tarkotat ni en usko, mut muuten molemmat saa kyl obitsut ja uudeet peruukit

10. Kaunein nukkesi?

öööhhh.... en oo varma :D

11. Lempi blogi, jota luet?




ja sitte mun kysymykset.....

1. Onko sulla lemmikkejä?

2. Paras blogi jonka tiiät?

3. Onko sulla harrastuksia?

4. Ootko kaappinukkeilja

5. Jos oot, ni miks?

6. Sun lempi hymiö?

7. Millä kameralla kuvaat?

8. Onks se hyvä kamera?

9. Mitä teet vapaa ajallas

10. Osaatko laskee kymmenee ruotsiks?

11. Onko mulla hieno blogi? :DD




Blogit jotka mä haastan:




en jaksa haastaa muita ku oon jo haastanu aik monta aijemmassa :D





TYÖSKENTELEN KTn PARISSA :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti