tiistai 12. helmikuuta 2013



Im sooooo happyy<3<3<3 
arvatkaapa miks :3





















arvaa arvaa!!














































no okei kerron ku ette jaksanu arvata :(

MUTTAA SIIS<3<3<3

sain tänään uuden pullipin<3<3<3 äiskä tilas sen salaa jtn en tienny mtn >:D


ja malli on.... 

saatte eka kyl kattoo pikkusen KT:n 

KT: ~girl from my dream~ part 1

//kertoja//
huutaa/painostaa
kuiskaa
*tekee*
?: tuntematon

//Yumi on juuri mennyt nukkumaan pitkän päivän jälkeen//
Yumi: *nukkuu*

//pian Yumi alkaa nähdä unta...//

?:  en mä ole vielä valmis avioon :<
varsinkaan murhaajan kanssa ._.

?: äh... entä äiti.. en mä sitä yksinkään voi jättää :(
mut mun pitää päästä pakoon täältä...

?: mitä mä teen....

?: entä jos mä... mä karkaisin...
mut minne... en mä tunne ketään... paitsi tietenkin....

Yumi: *räväyttää silmät auki*

Yumi: ei voi olla... vai oliko.. siis... eiks... 
Celiné
(lausutaan Celiin)



.....JATKUU....

mitäs piditte :3 anteeks toi pasha laatu... blogger murhas sen.... :(
mut kumminki...


lopetetaan tää pariin kuvaan Celiné:stä



Celiné on malliltaan pullip Eternia :3
äiskä tilas Celinén mulle yllätyksenä, joten mulla ei ollu hajuukaa et mä saisin tämän pikku pulla ponin x3


4 kommenttia:

  1. Awawaa ihana >u< Noi "vanhemmat" nuket on kyllä niin sulosia nwn Onnee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitus (: ja samaa mieltä(; Celiné kiittää (::

      Poista
  2. ihanaa!! kumpa mun vanhemmatki ois tommoissiiii

    VastaaPoista
  3. Voi kun se on sulonen<33

    VastaaPoista