perjantai 21. joulukuuta 2012

KT: ~Welcome Back To Hell~ osa 1





IIIIKKK! elikkä tein nytte ekan KT:n johon oon iha tyytyväinen :) meni koko ilta, mut oli sen arvonen :)) saattaa olla vähän sekava....  puheet riittää ja KT:n pariin<3


KT: ~Welcome Back To Hell~

Minä: Minä
Yumi: Yumi
Yamako: Yamako

ajattelee
*tekee*
huutaa
painostaa

Minä: uuuuh! siinä se pikku vauvapallero on<3<3

Minä: aaaawwww<3 söpö:3

Minä: *hyräilee* ^3^ saan sen iha just pooooiss<3

Minä: mut eks sil pitäny olla silmät auki? ;o

Minä: öööömmm ohjeeet..?? Siinähän ne (::

Minä: ahaa... jotkut nupit/tapit tuol takana :D

Minä: hmmm... täs niitten pitäis khyl olla?

Yumi: *räväyttää silmät auki*
Minä: ???

Yumi: IIIIKKK!!!
Minä: ÄÄÄÄÄÄK!!!

Minä: Lé putoaminen

Minä: Mi-missä s-se o-on?? 3:

Yumi: eehhh... pelottaa
Minä: siellä hän sä oot... e-elätkö s-sä?? :o

Yumi: *hiljaa puhuen* ä-älä s-satuta m-mua!
Minä: e-en... mut e-elätkö sä?? ;o

Yumi: N-no J-joo...
Mä: en oo ennen nähnykkää elävä nukkee :o
Yumi: no-no-no... nyt n-näät...

Minä: Voitko laskee kätes ales??
Yumi: E-en...
Minä: jooko??
Yumi: en

Minä: pliiiiis???
Yumi: ummm.... o-o-ok....

Yumi: älä site satuta mua!
Minä: en tietenkää! (:

Minä: annakku autan sut ylös (:
Yumi: k-kiitos....

Yumi: *laittaa käden ison käden päälle*
Minä: (:

Yumi: voinko kysyä yhtä asiaa..?
Minä: Kysy pois vaan (:

Yumi: *kyynel vierähtää poskelle* Miks.... Miks... Miks sä... veit mut mun perheeltä..? :c
Minä: Voih pikkusta :c en mä sua oo vieny keneltäkään!

Yumi: Etkö? Ku-kuka sitten..? ja... voitko käyttää mun nimee... Yumi..
Minä: Kuule, en tienny et oot elävä, joten rehellisenä nyt vaan, mut ostin sut netistä... Ja Yumi on ihan tosi söpö nimi (:

Yumi: *sanoo hiljaa*mmhhmm... o-onhan se.... mut mitä mun perheelle tapahtuu...?
Minä: anteeks, mut en tiiä ):
Yumi: s-selvä...

Yumi: AAHH!
Minä: mikä on?! :o

Yumi: M-m-muh-mun päähh... 
Minä: eeeääääeääeeeeoo... en tiiä mitä tehä...
ummm... voisit vaik...

Yumi: *pyörtyy*
Minä: YUMI!

Yumin "sielussa"
Yamaco: *ivallisella äänellä* tervetuloa takaisin tänne helvettiin (;

Yumi: aaah.... M-miks... miks sä teet tän mulle...

Yamaco: Ite hän sä tän aiheutat (;
Yumi: Mi-miten pääsit pois.... pois manalasta....?

Yamaco: TÄÄLLÄ se helvetti on!!
Yumi: eih... tää ei voi...

Yamako: *ivallisesti* me kyllä voidaan "jakaa" tää vartalo (;
Yumi: e-e-EI...

Yamaco: ootko nyt ihan varma Yumi pieni...?? (;
Yumi: k-kyllä...

Yamako: VÄÄRIN!
Yumi: AAAH!!

Yamako: nyt helvetti on osa SINUA!
Yumi: *hiljaa*

Yamako: kuulet musta vielä hani (;<
Yumi: ....



JATKUU!
no mitäs piditte?? kommentit piristää :) ja huonoja kuvia on sittenki kyl "pari" ... T^T
mut nytte CHAO!

5 kommenttia: